Luuuuciiiaa!

Igår när jag åt frukost kollade jag på VAKNA med TheVoice som vanligt och eftersom det var Lucia igår så hade de en egen Luciatåg. Tåg bestod av Izza från mammas pojkar, kändis-frisören Bobby och ingen annan än Sean Banan från Cirkus Möller :D Hahah han var lite trött då på mogonen, men vem var inte de lixom (:



Stack till skolan typ 15 över 9, gjorde ingenting bara spelade kort och så. Vi fick också lussekatter, papparkakor och julmust (: Vid 10 tiden skulle hela skolan samlas i gympa salen och kolla på vår Luciatåg (: Haha när Chris kom in började alla skratta, hihi, hans afro var enorm! Här kommer lite bilder (:






Sen hade vi lunch och vi stack hem (: Åkte till stan och köpte lite julklappar, det är inte mycket tid kvar tills den 24:de (:

( blev precis meddlem på sån sida där man kan ladda upp sina egna videos, så Luciatåget-filmen kommer jag ladda upp i veckan då de som äger den sidan har godkänt min blogg (: )

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0