Beebooot :)

Förlåt men har inte orkat skriva igår, det hände inte mycket förutom att jag & andra polacker hade avslutning på hemspråket och fick också reda på att jag får MVG som slutbetyg :) Så det blir man glad över :)

Idag så hade vi först matte och sedan engelskan och då kollade vi på Rain Man, på syslöjden hann jag precis bli klar med min fula duk ;( Fick också tillbaka proven och fick G. Lunch och NO after. På NO:n skrev vi av från tavlan som vanligt sen skulle vi skriva såna sexfrågor till läraren haha :) Osså fick vi reda på vad vi fick för betyg :D Fick VG på matte, kemi och teknik :D Hela klassen fick G på biologin och fysik för det har vi inte haft än så länge :) Till sist var det svenska, vi sjöng svenska jullåtar .. inget för Marta asså .. Osså fick vi göra lite vad vi ville sen :)



(Idag blir det ingen "dagens låt" utan "dagens låtar" ;) Hihi bara för att båda er från Black Eyed Peas, men jalla :))





PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0