Som sagt .. snöbollskrig all day long ;(

Idag hade vi brytdag på skolan :) Först kollade vi på film Zozo .. Runt klockan 10 stack vi till gympasalen för 9:orna hade vollyboll turnering mot lärarna. Lärarna vann över killarna och I9 vann över tjejerna. Här kommer lite bilder :)

( E9 - Bintti :)<3 )


(E9 - I9 tjejer)


(I9 - H9 killar)


Japp, sen var det lunch, typ man fick såna hårda prinskorvar och 4 köttbullar men ingen brydde sig typ .. Det kallades för LB:s julbord .. På rasten gick lite ut med tjejerna men vi var inte det länge för alla hade snöbollskrig så vi gick in och tittade på :)

(Folk som dödar varandra)  


(Och då menar jag värkligen dödar .. Det kom 3 killar 2 sek efter jag har fotat och mulade henne)


(Idioter efter kriget :P)


(De var glada att de överlevde eller bara var tvungna att hålla värmen :P)


Osså efter rasten spelade vi "Maffia" & jag spelade lite Nintendo och gick hem :)

(På väg hem, ännu mer krig .. ;( Charles på bild :))


(Vi visste inte vart vi skulle ta vägen ;()


(Hihihi Teddy goes Simba :D)


När jag kom hem var jag iiiiiissss kaaaaallll så var tvungen att ta en varm dusch! Sen la jag med filt och allt runt om mig i soffan och kollade på final i Project Runway :) Hade tråkigt efter de så stack till Ida, haha vi spelade schack :$ Osså fick jag de cp humöret och vi flabba åt ingenting i flera timmar :$ Nu är jag hemma och har ont i magen tack vore det ;( :D Imorgon är det skolavslutnin, Chris & Drin ska sjunga och allt och vi kommer få våra betyg .. VILL INTEEEE!! ;( Sen är det lov, JIPIIEE :D

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0