Sista proven, sen är det klauurt (:

 Hej alla söta läsare! Förlåt att jag inte har bloggat igår men just nu så håller jag på att plugga till de sista proven. Har inte tagit några nya bilder heller så det får bli de gamla så länge :$

(Baby Bash - Suga Suga får bli dagens låt för den får mig att slappna av då och då jag behöver det, och det behöver jag verkligen idag!)

  

Igår var det rätt så tråkig dag. De två första lektionerna som var matte och engelska jobbade jag bara på. Syslöjdsläraren var sjuk så jag gick till de andra från klassen till träslöjdssalen där jag pluggade till engelskprovet (hihi blev sån pluggis nu :$). Sen hade vi lunch, minns inte riktigt vad vi gjorde på rasten men minns att vi skrattade jätte mycket :) Osså NO och svenska till sist, satt mest och dummade mig med Papi Drin :D Efter skolan var det inget annat än plugg!



Idag började dagen med en seg SO lektion. Efter hade vi engelskprov som gick rätt så bra (: Vi hade typ terminens roligaste bild lektion (: Vi skulle klippa ut damen från Leonardo da Vinci's tavla som heter "Lady with an Ermine in Cracow", klistra henne på ett A3 papper och rita bakrunden, de vad hon kollar på (: När jag blir klar med min bild kan jag fota & lägga ut så att ni förstår hur jag menade (:
  



Sen var det lunch, NO, idrott, matte där vi hade frågesport och spanska där vi fick tillbaka våra prov. Läraren gick ut med en och en och pratade om slutbetygen, förhoppningsvis kommer det vara VG för min del (:

När jag kom hem kollade jag den sista halvtimmen av Project Runway och sedan pluggade jag till terminens sista prov, altså SO om judendomen. Tror jag kommer klara det hur bra som helst (: Det var ingen träning idag heller för det slutade förra veckan ju. Men nu måste jag städa mina kläder som är överallt i rummet och kommer lägga mig tidigt idag (: Pussar!

PEACE  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0