Filip & Fredrik på mobilia :D

I skolan ändå chill :) Hade SO först och läste i Respekt tidningen haha.  Sen var det engelska och vi kollade klart på Rain Man i infosalen, fyfaan ville gråta lite ändå ;( :$



Sen var det bild och vi såg ännu en film, Dö Hårdare 2 .. Asså herregud sikken FLIPP film .. jaja Jacob sa det va den fetaste filmen men ni vet Jacob ;) Osså lunch, äcklig pytt i panna osså NO, där svarade Daniel på ännu mer sexfrågor och de sista 10 minuterna satt vi bara och snackade för vi hade inget att göra :P Hålltimme i idrott så luffade oss i rasthallen. En timme efter det hade vi matte, alla löste sånt "gissa land" skit och jag räknade :$ Sista lektionen var det spanska, där vi hade sån liten avslutning med chips och choklad och frågesport. 16:10 slutade vi.

Mina föräldrar kom och hämtade mig i skolan och vi åkte till IKEA och käka och kolla efter en lampa till mig, men hittade ingen ;s Osså åkte vi till mobilia för jag skulle kolla på några saker :) Där träffade jag Filip & Fredrik också :D Hahah vi köpte deras bok & fick autograf och snackade lite :) Det blev också ett foto men igga mig för var skit röd hahahahahah :$



Skit trött och ont i benen nu så ska snart lägga mig, men kollar bdb först ;)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0