Glömt att vi hade uppvisning idag.. men aja :)

Onsdag, över lång dag ..

SO - judendomen
ENG - jobba i WB
BILD - måla med kol skit o kolla på hemma gjorda filmer ..
LUNCH - satt i rasthallen med klassen o skrek
NO - sexuallkunskap, Drin ville göra mig till en populär bloggare :P :)
ID - spelade fotboll med de bästa<3
MA - räkna
SPA - gjorde hörövningen som tillhörde provet, fatta typ bajs ..


(Drin & Marta & Dennis på bilderna, ni får ursäkta mig ..)




Efter skolan var det julbasar på Kulladalsskolan men pallade ej gå, stack hem o kolla på PR ^^ Sen pluggade jag innan svenskprovet till imorgon ;( Mamma kom hem med BK till mig :) På kvällen var det träning och jag har glömt att det var sista gången för terminen idag och att vi skulle ha liten uppvisning på dansskolan .. alla kom helt sminkade och allt gemfört med mig .. men skit samma, vem bryr sig typ. Nu måste jag plugga ännu mera fast är skit trött ;( Imorgon skriver jag hur det gick, puss!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0