Gott Nytt År!!

Igår glömde jag skriva att jag kollade på Victorias Secret Fashion Show 2009. Riiiktiigt fina underkläder som alltid! Black Eyed Peas uppträdde också och det var riktigt feeetttt!! :D I alla fall här har ni en bild!




Idag är det den 31 december och det är Nyår och min mamma fyller år dessutom :D På morgonen vaknade jag henne med en liten paket hihi ^^ Annars så kommer Ida hit strax och vi ska baka en jätte god, polski kaka och sedan kolla på någon film, kommer vara över kul idag assssåå! :D

Skriver mer imorgon eftersom jag kommer knappt ha någon tid idag och kommer dessutom sova över hos Ida :)
Jag önskar er all lycka år 2010 och hoppas att det kommer vara ett bättre år! <3

PEACE

 


Kommentarer
Postat av: Martusiaa

jag hoppas också att det kmr bli ett bättre år <3

och 2010 kmr bli så braa!<3

2009-12-31 @ 15:39:37
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: Lakisha

Den är sjuukt härlig!=)=)<3

2010-01-01 @ 23:03:13
URL: http://daynnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0