Julavslutning!

Dagen började med att Lennart visade sina foto från Sydamerika, typ jätte tråkigt tills man såg bilder på Lennart för typ 30 år sedan HAHAHAH så roligt det var :P Sen skulle alla till info-salen för att lyssna på kören. Har tagit lite foto som jag tänker lägga upp strax men tyvär så fick jag fortfarande inget svar från den hemsidan jag snackade om innan så jag snodde en videoklipp från Drins Youtube sida där han, Chris och Bintti uppträdde idag :) Mycket fint med tanken på att dom har skrivit texten & Drin gjorde beatet alldeles själv! <3 

(ni får ursäkta jävla huvuden där framme!)


(Bintti & Drin & Chris <3)




Efter kören har sjungit snackade vår rektorn lite sen gick vi till klassrumen & fick våra betyg (IM SO HAPPY!) och så var det slut för denna terminen (: Gick hem till Ida, där la vi mest i sängen och höll värmen & kollade på Vänner (: ( Missuppfatta det inte nu! Och då menar jag inte alla som läser utan 2 st som jag är 99% säker på att de kommer missuppfatta det heeeelt, eller hur Drin & Chris ? (: ) I alla fall gick hem vid 4 och gjorde lite olika (: Nu ska jag inte skriva mer så hejdå ! (:

PEACE


Kommentarer
Postat av: ida <3

låten varbra :D<3

2009-12-19 @ 19:22:06
Postat av: max

damn va bra ;o

2009-12-23 @ 14:47:24
URL: http://maxtryggvason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0