Littlebit of stuff.

Som sagt så brann det på vår skola i veckan. Här kan ni läsa vad som egentligen hände.

Ny mordbrand mot Lindeborgsskolan.
Ny mordbrand mot klassrum på Lindeborgsskolan vid 21.30-tiden i onsdags. Brandkåren åkte till skolan på ett så kallat teknisk service-ärende. När brandpersonalen efter en stund nådde fram till skolan utan blåljus såg de rök från ett av klassrummen. Någon person hade redan påbörjat släckning med en handbrandsläckare, vilket lindrade brandförloppet. När brandstyrkan kom fram kunde man se spår efter så kallade molotovcocktails som kastats in i klassrummet. Det drabbade klassrummet fick rök- och värmeskador och de närmaste lokalerna drabbades av mindre rökskador. Skolan har tidigare drabbats av liknande anlagda bränder.




Hahaha jag hatar inte Twilight eller New Moon men den videon var faktiskt ball, hahaha check in out :)





Och ville bara säga det igen, igår kväll var typ bäst. Vet inte vad som hände med mig men jag skrattade heeelllaaa tiden och blev helt sugen på att filma flipp video. Så Ida filmade mig när jag dansade, hahah helt sick! Båda vi flabbade i minst en halvtimme efteråt om hur cp jag såg ut :$ När Ida har skickat videot till mig och jag har lärt mig hur man laddar upp den kanske jag visar den på min blogg, men ingen får kommentra det :$ Hihi!
Ska snart åka och handla nya vinterskor kanske om min mamma skyndar sig :P Ha det bra, puss!


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0