PEACE PEACE :D

Hihih igår var det skit kul :) Tjejerna kom vid 2 tiden och vi skulle göra knäck men de hittade inte sirap och sånt i affären så vi bakade äpplemuffins i stället :)

(översvämning i ugnen of course :$)


Sen kollade vi på OC säsong 4 :D Efter det spelade vi 2 omgångar i Touché och klockan 6 var det One Three Hill osså sista avsnitet av Gossip Girl. Ida gick hem och jag och Ashley käkade något, satt vid datorn och klockan 9 såg vi på Coyote Ugly :)

(När mina föräldrar kom hem fick jag årets första julklapp från Anders, nämligen en påse full med godis :P)


Idag har jag hunnit bara att äta frukost och klä på mig, snart kommer Ida och Ashley hit och vi ska spela ännu 2 omgångar i Touché :)

OCH OCH OCH Fokis kaländer kom till mig i posten idag :D Hahah e skiit glaad :D Plus så fick man ett Peace armband på köpet :D Fan bara att bandet var rosa hhah :P




PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0