Follow me! (:

Idag ska jag inte göra så mycket, är lite förkylld så måste krya på tills imorgon för då ska jag åka med familjen och käka julbord :) Det snöar nu 3 dagar i streck och är jätte kallt ute, jag saknar verkligen sommaren ;( I alla fall så igår beställde jag hem en Foki kaländer 2010 :) Undrar när den kommer :)

Precis har jag hittat en ny låt som blev precis en av mina favoritlåtar :) Vad tycker ni om den? Kommentera gärna :)



Nu tänkte jag ladda upp 3 bilder på 3 spelkonsoler och fråga er vilken ni tycker jag ska köpa :) KOMMENTERA!


PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

3 :)

2009-12-19 @ 20:30:26
Postat av: max ;-)

asså den är sjuuukt bra ;o en utav mina nya favvisar ;) (A)

2009-12-23 @ 14:08:54
URL: http://maxtryggvason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0