Sick Monday!

Idag var det rät så konstig dag.. Först hade vi IUP och jag sydde de andra skrek.. Efter de Spanska och oförberedd prov ;( Läraren sa att jag kanske kommer få VG som slutbetyg, HOPPAS!! Sen Svenska och äntligen gjorde vi de provet om Språkhistorien. Jag kunde faktiskt svar på allt så de var bra :) Lunch och en gång för alla tog jag över mycket mat :o Åt typ en tredjedel av de för det var inte så gott som jag trodde :$ På rasten hände det också en sick grej :s Musik sen efter och vi höll på med våra låtar, över tråkigt .. ;( Exakt när vi skulle gå tappade jag mina nycklar inne i pianot .. hur ofta händer det lixon :o I alla fall sist hade vi BEB, alla skratta åt mig bara, fattade ej själv vad var det som var så roligt :$ När alla har slutat hade jag hemspråk och vi läste om julen :)



Hemma kollade jag på PR och HK final :$ Pluggade innan eng-provet, åt, duschade och nu hinner jag sitta vid datorn lite :) Nu pallar jag inte skriva mer så hejdå :)

(ba för det - dagens låt :)  Akon ft. Keri Hilson - Change Me)


 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0