Dag hos Ashley <3

Jag & Ida gick till Ashley vid 2 & åt vårrullar och sen spelade Guitar Hero. Efter de kollade vi på repris i DHW och sen spelade ett annat skit ballt spel på PS3 där man klättrar upp för byggnader & rymmer från poliserna. Jag sög som vanligt men de va kul :) hihi.




Vid 6 kom mami och hämtade mig och vi åkte till IKEA för att äta middag. Köttbullar & pommes blev det och princesskaka till efterrätt. Skulle egentligen åka till kyrkan men var för trött så åkte hem och var tvungen att göra hemspråksläxan. Snart ska jag lägga mig och imorgon är det skola igen .. PALLA! Vill ha jullov ;(



(Tror inte jag kommer blogga så mycket denna veckan för vi kommer ha prov och jag måste plugga <3)


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0