Friday !!

Halloj :)

Dagen började med idrott och jag kom in sist som vanligt på fredagar :$ Vi spelade frisbee match som var över tråkigt för jag kunde inte kasta eller fånga normalt :$ Var jätte trött också :( Senare var det kemi prov och det gick rätt så bra :) Kunde typ 65% av provet, resten var jag tvungen att gissa på :P Men jag tror att alla gjorde de på dom sista frågorna. Provet lämnade jag också sist som vanligt :$ Osså hade vi SO i en timme och 20 minuter :( Lunchen var ganska god idag som va bra för var jätte hungrig :) Och till sist hade vi IUP och alla "läste" hehe. 



Efter skolan gjorde jag exakt ingenting, satt vid datorn och sen kollade också på PR. Ida & Ashley är på bio och kollar på nya New Moon, efteråt kommer de kanske att ringa.
Nu ska jag äta polski pierogi och kolla på Idol. Jag vet, den kommer suga nu efter att Eddie är ute men jag får väll kolla ändå :( Det börjar nu, så vi hörs snart igen :)

PEACE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0