Grattis Esra <3

Igår (söndag) var det en vanlig & tråkig dag haha :P Spelade lite Sims 3 sen kom Ida och vi grejade med hennes nya kamera. Foton kommer jag lägga upp när hon har skickat dom :) Sen köpte vi hem riktig kina mat, skit gott :)


Idag (måndag) var det skola .. Var jätte trött första lektionen & kom försent också. Nästa lektion var det spanska och jag jobbade riktigt bra :) Vi kommer också ha prov nästa vecka på två kapitel. Sen svenska och jag fattade ingenting för vi snackar om hur svenska språket bildades .. Över tråkigt :( Lunch efter de och vi sjöng för Esra som fyllde 14 år idag :)<3 En timme senare var det lunch och alla mina tjejkompisar var på gympa eller syslöjd så jag hade SV med Drin :P På rasten ville Anna prata med mig om "Boken om mig själv" som vi gjorde innan och jag fick VG+ :D Är skit glad för äntligen kunde jag bevisa för Anna och de andra att jag inte behövde gå på SV:a :D Mohahha sen gick jag till Daniel och jag såg att han rättade våra matte prov, han sa jag fick alla rätt på A delen :D Altså 20/20 :D O YEEAAH SKIT GLAD FÖR DET MED :D Jag sa till han att jag kommer ha 3 prov denna veckan så vi bestämde att jag ska göra B delen nästa vecka så hoppas de går lika bra :D Och efter allt detta hade jag hemspråk så klart och det var tråkigt :P

Så nu ska jag plugga SO till på onsdag, ni får ha det bra så länge och här lägger jag en söt bild på lilla Esra :)

PEACE




Kommentarer
Postat av: esra

älskar dig Marta <333

2009-11-16 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0