Grattis Martin :)

Idag var det rätt så vanlig skoldag utan att Ashley var sjuk :( Först hade vi matte och jag var jätte trött ;( Sen SO och jag skrev läxförhör som jag inte gjorde igår och herregud .. jag kunde inte komma ihåg ordet "statlig bidrag" så i stället för de så skrev jag "sten inkomster" ... hahah heeelt pinsamt men jag visste lixom att det började på "st" hahah :$ Lennart kommer tro jag är helt dum i huvudet :$ Men i alla fall sen hade vi SV och vi skulle lotta vem vi skulle vara med och jag blev med Chris ... Hahah vet inte riktigt om jag ska vara glad eller inte xD Men i alla fall vi ska förklara för en gumma från 1700-talet vad en Ipod är för någonting .. kommer vara svårt men ja :) Och sen ENG, lite segt :) Till lunch hade vi fisk burgare utan bröd som var slut .. yey. På rasten hängde jag och Ida mest i I-laget och helt plötsligt tappade hon bort hennes nycklar :o Vi satt bara på 2 ställen osså tappade hon bort dem hahah typiskt .. men så klurade jag ut vem som kanske hade dem för jag kom ihåg vilket folk satt där efter oss och BINGO :D Hahah Mehmet hade dom :) Efter rasten hade vi SPA, jag och Ida gjorde absolut ingenting bara flippade runt haha och jag hann också slå mig riktigt hårt några gånger :$ Osså sista lektionen var NO. Drin hjälpte mig lite med uppgifterna för att jag skulle fatta dem snabbare och sen var skoldagen över :) Jag och Ida skulle gå men nej .. när vi gick genom hela skolan kom hon på att hon hade cykel med sig hahah!



Hemma kollade jag på Project Runway så klart sen pluggade innan kemi provet vi ska ha imorgon. Mamma kom hem med rosor och muffins till Martin som fyller år idag :) (jag fick vaniljhjärta, GODASTE mohah :D)



På kvällen tvättade jag håret, åt middag och läste allas bloggar haha, FOKIS ÄGER asså jag älskar den! <3
Ja, nu ska jag öva kemi lite till sen ska jag sova :)

PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0