Let's talk about sex!

Har inte mycket tid just nu så kommer skriva en kort sammanfatning av dagen :)

MA - kom försent men whatever, räkna lite och sjöng för det mesta :)
SO - började lösa uppgifter om Judendomen, jag brukar vara bra på religion så detta kommer inte heller vara något problem :)
SV - Anna (vår lärare) klädde ut sig till 1700-talet gumma och tog med sig skorpor till oss, yey hahah. Sen skulle alla redovisa och förklara för henne vad en Guitarr Hero, en mobil m.m var för någonting. Jag skulle vara med Chris och vi skulle förklara vad en Ipod var men Chris var inte här idag så ja, jag redovisade inte själv ...
ENG - hade glosförhör och läste tillsammans med Ashley :)
LUNCH  - haha minns faktisk inte vad vi åt :$
SPA - hade prov, gick rätt så bra faktiskt, jag tror jag kommer få VG :$ För det var vissa ord jag gissade på ...
NO - hahhaah när Daniel (vår lärare) kom ut i rasthallen och skulle hämta oss sa han : Let's talk about sex with me! Hahah sen började alla gapskratta och de andra från andra klasserna kollade över snett för de förstod ingenting. Men ja ... det var det vi pratade om på NO:n :)

Vi slutade 15:05 sen gick jag hem och kollade på PR så klart. Var själv hemma så det var ganska lungt också :) Sen så grejade jag med min blogg (ni har säkert inte märkt att jag ändrade textstill, storlek och färg hihi). Mera kommer jag lära mig under helgen då jag kommer ha lite mer tid än vad jag har nu. Och så har jag chattat lite med Amanda gumman från Nya Zeeland.

Så, det va dagen, oj jag skrev visst det mycket men aja :) Nu ska jag dra!


PEACE



( en liten bild på mig bara så att inlägget inte ska se tråkig ut :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0