Man som älskar muuus :D

Gick till skolan klockan halv 10 och började med spanska. Vi snackade om provet vi gjorde förra veckan och jobbade i WB. Sedan jätte tråkig svensk lektion och lunch. Efter lunchen hade vi musik och höll på med våra låtar och till sist BEB och jag skrev matte prov. För 2 veckor sedan när jag skrev A delen fick jag 20/20 och idag när jag gjorde B delen fick jag 17/20 :D Är skiit glad! Hoppas jag kommer få MVG som slutbetyg :$ I alla fall efter de hade jag hemspråk och skrev en massa skit som vanligt. När jag kom hem kollade jag på Project Runway och precis så pluggade jag till svenskprovet vi kommer ha på torsdag. Den kommer handla om språkhistorien ;( Hihi här får ni en Sean Banan remix som får mig alltid på en bra humör :D MAN SOM ÄLSKAR MUUUUUS :D HAHAHHA!





(kommigen kommigen :D)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0