Saturday Night

Öhh var ska jag börja .. Dagen igår var skiiit ball. Först städade jag lite införkvällen sen åkte jag och Ida till dansskolan som sagt. Efter det hyrde vi film, gick hem till mig för att byta om, gick hem till Ida och gjorde lite olika sen kom vi till mig och åt smörgåstårta och chokladmoussetårta, Ashley kom och vi snackade/flabba åt olika saker, gick hem till Ida och kollade på Nyaste Harry Pottan filmen vi inte har sett i somras :) Sen var det slut, haha skiit kul som sagt och längtar som fan tills Nyår då vi 3 kommer ha som ballast :)





Just nu sitter jag här och käkar frukost och tårta från igår :$ Hihi på måndag kommer jag vara ett värsta fetto så höll det för er själva :$  Senare måste jag hjälpa till att städa lite för det finns disk över llt i hela huset :( Sen ska jag säkert till Ida och sitta där :)


PEACE




Kommentarer
Postat av: Anonym

harry pottan ballaste <3

2009-11-29 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0