Sjuk ;(

Ohh nej .. Förlåt att jag inte har varit så dålig på att blogga i veckan men blev sjuk :o Och det är inte grisinfluensan som tur :)
Hela veckan la jag i sängen och gjorde ingenting förutom äta,sova,läsa haha och ibland när jag orkade flytta på mig så satt jag i vardagsrummet och kollade på en massor av dansfilmer som piggade upp mig lite grann :)



Nu är det fredag och bara 6 Idol deltagarna kvar :o De ska välja en låt från 2000-talets top lista så hoppas Eddie valde rätt låt och kommer sjunga bäst av alla!

Annars så har jag saknat hela min klass jätte mycket men Ida mest ändå :$ Jätte gullig var hon också och ringde mig varje dag och berättade vad som har hänt i skolan under dagen :) I veckan hade de 3 prov :O Och jag har inte orkat plugga inför dem och nästa vecka kommer vara som en mardröm för mig ..

Och så får vi inte glömma säga grattis till Diellza som fyllde år i måndags haha, Congratz gumman :*

PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0