Första inlägget ; stolt :$




Hej alla glada läsare! Blev precis medlem här och vet inte exakt hur allting fungerar ännu, men kommer förstås lära mig under tiden ;)

Den här bloggen kommer bl.a handla om mina intressen. Altså dans, musik och kändisskvaller. Men den kommer också handla förstås om mina underbara vänner & min vardag :)

Annars har jag precis ätit pankakor till frukost och just nu väntar jag på mina föräldrar eftersom vi ska åka och handla högtalare till min datorn, leta efter mössa, vantar och kanske en tjockiströja :)

När jag kommer tillbaka kommer jag berätta om igår, jätte trevlig dag och tills dess hade bra :)

PEACE

// xoxo Martusia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0