Fredag <3

Städade, provade kläder som jag köpte igår, kollade på PR och åt frukost. Sen kom Ida. Hon spelade Sims3 och jag pratade med min mormor i tele<3 Sen åkte vi till mobilia för jag skulle byta vissa kläder. Ashley kom också <3 Vi handlade i Expresso House och tog med oss käk hem till mig. Jag köpte en kyckling macka och Chai Latte <3



Hos mig kollade vi i skolkatalogen och sen gick vi hem till Ida och var där. Kl. 8 var det Idol så klart och de hade Las Vegas tema som va rätt så fattig .. Men Eddie hängde löst igen .. för 3:dje gången .. helt konstigt för HAN ÄR INTE EN AV DE 2 SÄMSTA!! Som tur va gick han vidare igen och Erika åkte ut.



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0