4 senaste dagarna.

Hejsan! Sorry för dålig uppdatering men som ni redan vet var jag i Maglehem över helgen. Innan skrev jag att jag kommer ladda upp "alla" bilder när jag kommer tillbaka men faktum är att jag bara har tagit ett foto. I Maglehem var jag med min familj, vi åt god mat, kollade på tv och spelade kort :) Hihi roligt! När vi kom hem på söndaskväll kökade vi BK och jag kollade på bästa Ballar av stål haha :D

Vi begravde vår lilla Albin också ;( Rest in Peace <3


Igår var det en rätt så vanlig dag. Va med Ida och Ashley och hade det skoj :)
Idag började bajs skolan... Pallar verkligen inte gå med tanken på hur mycket läxor vi kommer att få!!!

Passar perfekt för dagen. <3


PEACE


Kommentarer
Postat av: Kjellamy

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-12-08 @ 07:56:32
URL: http://kjellamy.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0