En perfekt fredag :)

Hej! Då var det fredag igår :D Fan va jag har längtat efter en rolig fredag! Alla andra fredagar i de sista 2 månaderna sög för man fick ingen "fredagskänsla" om ni vet vad jag menar :$ Hihi! Men igårdagen var perfekt :)

På gympan spelade vi fotboll med vår sjuka klass, haha alltid kul! Sen hade vi NO och långtråkig SO. Lunch & IUP och äntligen fick jag och Ida den praoplatsen vi ville och har väntat på länge :)
Efter skolan väntade man en timme tills fotbollsturneringen. Skulle egentligen inte spela men det gick rät så dåligt i första matchen mot I8a så sprang snabbt och bytte om och var med i andra matchen mot H9 då vi vann! Riktigt bra spelat tjejer!




Efter skolan gick jag hem till Ida och vilade haha riktigt mysigt :) <3 Sen stack vi ut, käka glass och annat som jag vill ej skriva haha riktigt kuuul!! Love u!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0