Hinner inte blogga ;(

Denna veckan kommer jag absolut inte att blogga. Och nu säger jag varför:

Mån (igår) - skola & slutade 16:20 för hade hemspråk. Kom hem och kolla på tv tills kl.17 sen skrev uppsats till svenskan resten av kvällen. Sen tvättade jag håret och åt middag så klart.
Tis (idag) - skola & slutade 15:25, kom hem kl.16 och kollade på tv tills kl.17. Sen pluggade jag matte och Ida ringde så stack ut och joggade med henne, sen kom hon hit och vi pluggade matte tillsammans (MA prov del A imorgon altså)
ONS (imorgon) - skola & ska sluta kl.16:10 när jag kommer hem ska jag kolla på tv tills kl.17. Sen ska jag plugga matte för på torsdag ska vi ha MA prov del B. Karin ska också komma hit och hjälpa mig inför SO provet vilket jag också ska ha på torsdag.
TORS - skola & ska slutar 15:05 ska kolla på tv till kl.17. Sen klockan 17:30 ska jag ha utvecklingssamtal.. När jag kommer hem måste jag börja skriva uppsats till hemspråk.
FRE - skola (kanske ska ha håltimme på 2 första lektionerna, HOPPAS) & slutar 13:05. Kl.14 ska vi spela en match i fotbollsturneringen, önska oss lycka till! Sen vill jag hitta på något med tjejerna.

Så, nu kanske ni förstår att jag kommer inte hinna att blogga.
Här tänker jag lägga ut nu foton från i söndags då jag och Ida var ute på en promenad :)<3



Så, på alla foto ser jag ut som ett mongo så det fick bara bli foto på min söta sötnos Ida :)
Om en halvtimme är det bästa Desperate Housewives :D

Här är en låt som ni får njuta av resten av veckan tills jag lägger ut en ny (: Bästa låten till rövdans! :D Pusshej!


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0