En lördagsmorgon (:

Hejsan!
Vi börjar dagen med en rolig video jag tog från Fokis blogg :)



Sen så vet jag att jag är ganska efter med att ladda upp bilder från Fokis kaländer, ska försöka komma ihåg det! :) Här är bilden från april, BÄSTA MÅNAD! 


Annars gick jag upp vid klockan 10 idag, tvättade håret, åt frukost och läste Fokis blogg för har inte gjort det på en hel vecka, altså det var mycket att läsa :P Hela min vecka stämde inte exakt som jag har skrivit under bloggrubriken " Hinner inte blogga ;( " I torsdags mådde jag inte bra så jag gick inte till skolan och tack vore det missade jag 2 prov .. Låg på sängen och pluggade ännu mer inför SO provet och matte provet. Utvecklingsamtal ska jag ha nästa torsdag i stället.
Idag skulle jag och Diellza gå ut men vädret är inget vidare så jag vet inte vad jag ska göra. På kvällen ska jag i alla fall gå och kolla på en musikal, glömde faktiskt vad den heter så mera om detta skriver jag ikväll eller imorgon :)

En låt får ni här :) Tipsad från http://maxedout.blogg.se/ (:


Mera inlägg skriver jag strax!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0