Sweet 16 ; Martusia! :)

Först ville jag säga förlåt för att jag inte har bloggat på drygt 2 veckor :O Hade inget speciellt att skriva om, och när jag då hade så hade jag inte tid ;(


I torsdags hade jag fullt uppe. I skolan var det chill för vi hade hålltimme på spanskan, så jag och Ida spelade pignis :D Efter skolan kom jag hem och halv 6 hade jag utvecklingssamtal som gick rätt så bra. Jag och mamma skyndade till bageriet och beställde en tårta, och hemma var jag tvungen att städa :P



Nu ska jag berätta lite kort & lägga ut foto från den 23 april, då jag fyllde år :)



På morgonen fick jag 2 presenter från min mamma, Sims 3 Design och 2 pack Björn Borg.
Det var en vanlig skoldag då vissa lurade mig att de skulle ägga mig, vilken var läskigt.
Efter skolan var det ingen fotbollsturnering så jag & Ida & Ash gick till bildsalen och började filma :D (mer om detta skriver jag i veckan :))
Klockan 2 gick de hem och jag väntade på Diellza tills hon skulle sluta med hemspråk.
Hon cyklade med mig hem till Idas mamma eftersom jag ville säga grattis för hon fyllde år också :)
Jag fick ett kort och en påse klubbor :D



Vi cyklade vidare hem till Diellza för hon skulle byta om och sen hem till mig :)
Vi käkade tacos och kollade på TV. Jag va tvungen att städa lite innan gästerna kom.
De kom på kvällen, jag fick kort & pengar, exakt det jag önskade mig :) 

Min mamma hyrde också 25 filmer xD




Vi kollade på sjuukt ball film: My best friend's girl :D

Of course så var det tårta sen :) Den var över god jordgubbstårta med vittchoklad runtom :D

Mer hände det inte.

Nu ska jag sticka och duscha, ha det bäst, hejdå! :) <3

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0