Polen juni 2010

Daamn så långsam jag är med att ladda upp foto från sommarlovet.. Haha bara för det ska jag göra det nu.

Här är;


Hihi min och Majas familj åkte en gång till sån skit fin restaurang.

Vi åt soppan Bialy Barsz i bröd, LOVE IT! Först åt man upp soppan och sen åt man upp bullen vilken man doppade i vitlöksås :D


Foto på min sötisöta hund Czika :)



Haha Czika och hönsen :D


En annan gång vi var på en Italiensk restaurang nära vårt hus.




Mina föräldrar reste över 4 dagar typ till Krakow så jag och Maja hade FF, hehe i alla fall så ska jag nu ladda upp lite foto från deras resa för tycker att Krakow är ett riktigt fint stad. Själv va jag där med mina kusiner när jag va typ 10 år gammal.



Hard Rock Cafe.



Lite andra foto därifrån.








Så detta får räcka :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0