Tisdagen och Onsdagen.

Tjo! Igår var det chill i skolan men ute blåste det som faan! Men ändå spelade vi brännboll .. Haha, gick hem och fixade mig sen stack jag med tjejerna till Malmöfestivalen. Käka såna gula, långa kakor med socker och kanel (hihi glömde vad de hette) och Hawaii Langos. Sen gick vi runt och gjorde det man brukar på MF :) Såg också BowDown och andra grupper dansa så det va ju klart att jag filmade :) I nästa inlägg ska jag lägga upp lite videos, för det var ju länge sedan jag la upp mina egna lixoom :P


Idag var det ännu en skoldag. Längtar verkligen till helgen för i skolan gör vi ju ingenting :s Bara sitter där och slösar bort tiden..
Nu är alla på NRJ in the Park och haha jag vet jag skrev tidigare att jag ska gå och allt men när väll dagen kommer så mår man inte bra och har ont i hela kroppen plus så har man gäster :P
Haha aja, ska gå och käka nu en fet middag och sen ska jag lägga upp videos jag lovat.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0