Schweiz augusti 2010

Okej nu när jag är äntligen på gång ska jag ladda upp ;



Hihi Celia & Tim.

Aww jag älskar Tim asså! Han skrattade heellaa tiden och Celia var bara störig :P

Celia fyllde 2 år.



Bada bada :)



En dag åkte vi och hälsade på våra andra vänner i Schweiz.



Alejandro :)
(hihi fick använda lite spanska som jag kunde eftersom hans och Jessicas mamma är från Kuba)


Jessica & jag.


Deras pappa har ett rum i källaren där det är fullt av mini tågspår, tågstationer och sånt liknande. Tågen kan köra och man kan till och med höra kvinnan som snackar på tågstationen. Han har själv byggt alltihopa och det tog 3 år... Asså det va skiiit fett! Kan inte förklara bättre än så här så ni får kolla på foto här nedanför.








Haha vi spelade Let's Dance :)


Jag & Jessi :)


Sen var det dags att åka hem :(




Stannade på ett skit fint hotel för att sova över!



Mera foto orkar jag inte lägga upp :P

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0