Fredag, Lördag & Söndag.

Heeej!
Fan, det känns som om det var fredag nyss :( Helgen gick så himla fort!
Jag tror inte jag har berättat vad vi gjorde i fredags. I alla fall så va halva skolan i Pildammarna och hade sån tävling som varje år. Haha läraren valde mig för att vara gruppledare för min grupp, vet ej varför men okej :P
Efter skolan stack jag och Ida till Mobilia och klockan 4 gick jag hem till Diellza. Vi kollade på Karate Kid eller som hennes lille bror Diart kallar denna filmen så kollade vi på "Karat" haha! Den va faktiskt skit bra! Bara för att Jaden Smith är så hiimlaa sööt! :D


I lördags va jag med Ida hela dagen. Haha vi blev heelt sugna på att fotograferas :D Så vi gjorde det halva dagen typ och sen på kvällen så sjöng vi Sing Star. Haha riktigt rolig dag!

Och i söndags så skulle jag egentligen gå på streetdance men den blev inställd och börjar om 2 veckor i stället. Asså om ni vill anmälla er på streetdance eller en annan dans så är det bara att gå in på http://www.rydbergsdance.com/ .

Annars så sorterade jag foto och sen på kvällen va jag med Idiszen igen :)

Foto från i lördags laddar jag upp snart.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0