Yey, idag började ...

och då och då tänker jag skriva lite saker vad som kommer att hända där.

Jag skulle egentligen gå dit idag men vissa saker har ploppat upp så nu tänker jag göra dom och går på MF imorgon i stället :)

Idag är det fredag den 20 aug och
...
kl.21:30 kommer Anna Bergendahl sjunga alla sina nya låtar från hennes debutalbum "Yours Sincerely" på Stora Scenen, Stortorget. Själv så är jag inte förtjust i hennes musik men det är ju vissa som gillar henne :)
Jag kan redan skriva att...

Imorgon (lördag) den 21 aug
* kl.16:00 börjar RIX FM FESTIVAL på Storscenen, Stortorget. Eric Saade, Ola, E.M.D, Erik Grönwall, Love Generation med flera kommer att uppträda.
* kl.16:00 fram till kl. 23:00 på Hipp, Stortorget kommer Arena 305's band spela inne på Malmö Stadsteater.
* kl.19:00 blir det Maskinen som kommer att sjunga på Storscenen, Stortorget sina låtar som: Pengar, Segertåget och Dansa med vapen och anklagar alla som inte dansar för att vara våldtäktsmän.

På söndag såg jag inte att det kommer vara några bra konserter så skriver mera MalmöFestivalen-information på söndagkväll eller på måndag efter skolan!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0