Döda Tivoli!

Heeej! Så roligt vi hade med klassen igår. Först va det IUP och Magnus snackade om gymnasium som vanligt, sen hade vi NO prov om elektrokemi, SO och lunch och sen sprang vi till bussen för vi skulle på teater och kolla på en föreställning som heter Döda Tivoli. Haha så ballt det va, mest för att vi satt bredvid Martin, hahah fick flabbattacker 24/7. Sen skulle åka hem med samma buss, alla hoppa av och sista platsen där bussen skulle stanna va LB-skolan men jag, Ida och Yase hade tur och mannen körde oss hela vägen hem xD Joho!

Foto från dagen!

Killar!

Tjejer!

Awii :D

På bussen!

Haha Linus & Robin med läppstift xD

Och sist men inte minst MAJTIN! :D

Nu ska jag till stan och leta efter ny mobil, hoppas jag hittar något jag vill ha för en gångs skull :(

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0