Julavlutning!

Haha fan va bra jag sov efter min och Idas lilla tjejkväll vi hade igår :) Idag vaknade vi i tid vilket är riktigt konstigt... Eller rättare sagt så är det konstigt att jag vaknade i tid, haha. Vi gjorde oss klara, åt frukost och åkte buss till skolan. Vi va en liten stund i info-salen och kollade på folk som sjöng och räktorn som snackade. Efter de gick vi till klassrummet för att få våra betyg. Bleev skiiit nöjjd! :D Förra terminen hade jag 7 G och nu bara 2 G, 1 MVG och resten VG!
Efter skolan gick jag hem med alla andra och inget hände efter de.

I info-salen

I klassrummet

Haha Linus visste inte att kameran va på xD Har sett denna videon typ 20 gånger, hahah Martin jävla king!

Finaly!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0