Just my Luck.

Sikken jävla dag... Först så tappade jag hårborsten i toan... Sen å El-Giganten hittade jag skit fin mobil så jag loggade in på Facebook för att kolla runt lite osså kunde jag ej hitta logga ut knappen... Jag sa de till mannen som jobbade där och han kunde inte hitta den heller... Vi stod så i en halvtimme tills butiken skulle stängas... Till sist fick han ta av den kabeln och sa att han ska lämna in mobilen någonstans för att de ska tömma hela mobilen... Tur att han var snäll i alla fall... Just my luck.

Här är 2 mobiler jag funderar på. Det var en till men kommer ej ihåg vad den hette.
Sony Ericsson Xperia x10
samsung galaxy si9000

Samsung Galaxy Si9000

Just nu så väntar jag på Diellza & Ida. Vi ska glo på film. Och så länge jag väntar så ska jag ladda upp dagens låt och fortsätta skriva på engelskarbetet.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0