Laserdome & Skridsko!

Godmorgon! :D Ska berätta lite om igårdagen :D
Först hade vi ENG-redovisning på IUP:n, sedan NO där vi fick reda på våra betyg, SO där vi fick också reda på våra betyg och lunch. Sammanlagt har jag höjt mig i 5 ämnen :cool: Efter lunchen åkte hela klassen buss till Laserdome, haha fyfaaan va roligt vi hade! Så klart så har jag foto.

På bussen!

På Laserdome!

Lennart cooling!

Efter Laserdome!




Sen gick vi till Gustav Adolfs torg. Halva klassen åkte buss hem, vissa tjejer gick o åkte skridsko och jag gick "lite" i affärer och sedan till stortorget till tjejerna som åkte där :)


Och min favorit bild från dagen!


Sen så gick vi till Maxo ch käkade skräpmat :)
När jag kom hem var klockan 7, och jag kände knappt mina ben haha...

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0