Förra helgen hehe..

Haha jag vet jag är jätte sent med detta inlägget men jag hade ingeeen tiid! Det har inte jag nu heller för måste plugga NO och SV till på måndag men tänker lägga in lite bilder och skriva lite snabbt.

Altså i lördags var jag hos Ida ju, och vi passade världens finaste Malte :)<3



Ida gjorde kanelbullar :)


Haha sen hade vi sån photoshoot :D


Osså den natten sov vi där nere för Malte vågade ej själv <3 Haha Ida spelade Harry Potter och jag sms:ade bara och gosades med Malte :$<3




Haha, så det var typ allt. Skrev jätte lite för kommer inte ihåg så mycket :P Men annars ha det gött, jag ska sova nu :)<3

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

malteeeeeeeeee, skit rolig dag <3

2010-02-06 @ 22:19:46
Postat av: Martusiaa

Hhihi bäästaa <33

2010-02-07 @ 15:12:36
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0