Har inte tid att blogga ;(

Snö, snö, snö ;(


Haha IP sån snö-öken


Hej!

Nu är februari här och det snöar som satan! ;( Skolan var över bull men varför vill jag inte säga .. På eneglskan redovisade vi The Crime, inte alls bra.. sedan var det vanliga lektioner.
Haha inlägget om helgen tänker jag skriva när jag kommer ha lite mer tid, för att denna veckan måste jag plugga extra mycket. På fredag kommer vi ha två prov, om kristendomen och sexuallkunskap. På måndag kommer vi ha svensk prov.. altså man måste plugga över helgen ;( Aja här kommer lite bilder och dagens låt i alla fall, ha de bra <3

PEACE

Dagens låt Black Eyed Peas - My Humps, hahah bara för att jag och Diellza sjöng den om och om igen hela dagen (:


Februari ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0