Lördag;Hemma hos Diellza

Här kommer ett inlägg från i lördags då jag och tjejerna gick och hälsa på i Diellzas nya hus för första gången :) Hihi det var skit kul, speciellt när Diellza sa "ohh jag älskar toan där nere" och sen HOIHKEMGJAFJ.. hon trilla ner från trappan med huvudet före :O HAHAHAHHAHA! Asså först höll jag mig för flabb för att se om hur hon mådde, sen jag och Esra sprang ner och så la hon där och flabba ihjäl sig! Hahahah, jag kunde ej sluta skratta och t.o.m nu när jag går ner från hennes trappa skakar mina ben och jag börjar skratta (: Men annars.. först visade hon runt för oss och sedan spelade vi lite PSP och jag hade slagge med hennes brorsa :D Sen kollade vi på film och gick hem (: Här kommer foto!

Diellzas snea snögubbe (:


Diellzas läskiga toa (:


Diellzas sööta bruuur (:


Diellzas söta brur gör Superman xD


Tjejer (:


Diellza (:


Diellza OCH Esra (:


Diellza (:


Esra halkar (:
  

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0