Sämsta skoldagen..

Mådde inte bra på morgonen så gick lite senare till skolan. Hade SO prov som gick skit bra. När vår klass skulle gå till skåpen kastade några jävla idioter raketer på oss.. inte alls roligt.. Alla skrek och fick panik.. för vissa gick de värre.. Annars resten av skoldagen var skit.

Efter skolan ordnade jag photoshoot till Chris och Bintti. Riktigt fina bilder blev de :) Flera kommer nästa vecka kanske ;)


Sen gick till Ida hehe, hon hade massor av kläder som skulle sorteras å slängas :P :D


När jag kom hem vid 4 kom Diellza gumman till mig (: Nu kommer vi hälsa på varandra oftare eftersom hon har flyttat  typ närmare :D

I alla fall, först satt vi vid datorn och så och vi blev hungriga :D


Min sylt macka till höger å Diellzas mongo macka till vänster hahah xD

Sedan hjälpte hon mig med NO:n och på kvällen åt vi tacos :) Och sen kollade på Honey och åt våfflor :D Haha, tyvärr så slår ingen mina och Vanessas chokladvåfflor ;)


Ha det bra!

PEACE


Kommentarer
Postat av: ida

våfflorna såg riktigt goda uut :D

mumsfilibaba <3

2010-02-07 @ 16:20:28
Postat av: vanessaKING

oooooh nu ble ja sugen på vårra mumsigavofflor hahahha ;(

2010-02-07 @ 17:03:24
URL: http://vanessatay.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

hahahhah ida du skulle sett & ätit mina o vaness :D



jaa saknar doom vannee ;(<33 måste göras om :D!

2010-02-07 @ 21:21:27
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0