The Wolfman skulle passa bra (:

Tja folket!
Vanlig dag idag, hade NO prov på sexuallkunskap som gick skit bra (: Annars hände inget roligt. Chris & Bintti ni är typ bäst <3 Haha efter skolan stack till Ida och hängde lite där, uuu hon köpte en ny spegel också :D Här hemma fixade jag till lite affisher, vissa tog jag ner och satte upp nya (: Kollade igenom en hel del gamla videos som jag kanske lägger upp senare i helgen/veckan. Nu måste jag göra hemspråksläxan, altså skriva om en artist, altsååå Michael Jackson lätt ;)

Är typ skit sugen att sticka till biot just nu och se The Wolfman MEN FÖRST är det Avatar som gäller hihi, men när det kommer att ske .. vet ingen .. :)

Trailer ser ni häääär (:


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0