Bowling time med Idisz (:

Tja! :D

Idag i skolan var det racketer i toan som sprängdes & brandalarmet gick när vi hade sexualkunskap haha och alla killar bara noooo för vi kollade på film xD Hahah det var skit kul :D Mera om skolan pallar jag inte skriva :)

Efter skolan kom jag hem & kollade på OC sen somnade jag för var jätte trött :$ Ida kom vid halv 7 och vi åkte å spela Bowling & såna andra automatspel, hihi <3 Bilderna tänkte jag lägga upp senare för orkar inte lägga in dom just nu (: Annars för dem som vill kolla är det So You Think You Can Dance på TV nu, själv ska jag kolla på repris på lördag för vill sova nu :)

Ha en bra kväll!

PEACE


Legacy Perez från SYTYCD på bild = bäst (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0