Gahh back 2 school ;(

Hello!

Idag började skolan igen efter 3 veckors lov ;( Var skit trött på morgonen men bra att Ida & Ashley kom och piggade upp mig lite :) I skolan var det vanliga lektioner ;o Över tråkigt! Men hahaha Chris jävla mongo, gjorde så att jag flabbade hela tideen xD OCH Diellza som första lektionen trillade ner från stolen och jag flabbade så mycket att jag slog mina tänder i bordet! OCH Ashley som spillde all vatten över maten på lunchen haha saknade alla idioter riktigt mycket asså <3

Efter skolan hade jag hemspråk och vid halv 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till IKEA och käka och sedan till Bauhaus för att köpa en lampa till mig och såna krokar så att jag kan hänga min Foki kaländer ^^
Hittade också en Friends poster men den var typ 60 x 90, altså för stor (:



Kom hem vid 7 och var skiiit trött efter hela dagen så la bara på soffan och kollade på Two and a half men.
I alla fall här är dagens låt, en av de bästa danslåtarna tycker jaag (: See ya!

PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0