Majtah glad :$

Hej alla sötsööötaa!!

Är super glad just nu :D Pluggade SO inför imorgondagens förhör och gjorde liten paus och läste bästa Fokis blogg och tänkte : varför inte sms:a henne :) Var nästan säker på att hon inte skulle svara eftersom det är flera tusentals tjejer som skriver till henne och vill ha kontakt, men precis så *PLONG* hon svarade mig :D Hihi skit trevlig är hon också, skrev världens sötaste sms :) Vill så jätte gärna träffa henne och inte bara för att hon är känd som Sveriges mest kända bloggare men för att hon är som sagt jätte snäll & gullig. Och hennes kläder dödaar!! Jätte fin stil :'') Hihi skulle kunna fortsätta så i evigheter men nu får det vara nog :) Mina tre favorit bilder på Foki får ni här <3




Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi äta Tacos. Jag önskar alla en trevlig helg och vi hörs! <3

PEACE

Dagens låt + video (bara för att Soulja Boy är så fin :$) får bli den jag fick av Papi Drin <3 Bästa!;



Kommentarer
Postat av: Hugokatharina

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-05-26 @ 09:47:54
URL: http://hugokatharina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0