Länge sedan! <3

Hej alla! Jag vet jag börjar bli riktigt dåligt på att uppdatera men denna veckan har jag inte pallat :$

I måndags efter skolan åkte jag till IKEA och käka där för ällskaaar deras kyckling med frittes och bernaisesås och mandel kaka efteråt :$



Igår, altså i tisdags efter skolan vet jag faktiskt inte vad jag gjorde :s Målade naglar och tog det bara lungt.

Idag däremot var det en jääääklaa snöstorm!! Eller jag det är det fortfarande, och ni ska få veta att jag hatar snöö ;( Hatar allt som är kallt! Förutom glass så klart (A) Annars har pluggat engelska och spanska till imorgon precis och nu ska jag äta och sen måste jag läsa sån bok för jag är jätte långt efter alla andra ;(

Hihi, snart är Januari över och jag måste byta bild i min finfina Fokikaländer! :D


OCH OCH OCH ni har säkert märkt att jag har en ny header :$ Hihi jag LÄR MIG FORTFARANDE hur man fixar sina foto på Photoshop 6 så ja, jag vet den är inte lika fin som Fokis & Kenzas men kanske någon gång blir den ;) Nu är det bara dagenslåt kvar och vi hörs .. när vi hörs! :) Pöösar!

PEACE

Hihi, viste inte vilken jag skulle ta så det får bli Step Up 2 remix :$ Tjejen som gjorde den kan inte remixa asså .. xD



Kommentarer
Postat av: king of the world

såå puliig mat .

haha,

<3

2010-01-30 @ 20:30:36
Postat av: Martusiaa

hahahha klaart mannen, ikeas food is the shieeet :D

2010-02-01 @ 18:17:54
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

hahhaha klaart mannen, ikeas mat is thaa shieet :D

2010-02-01 @ 18:19:08
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0