Nyår med de bästa!!

Här kommer lite bilder från Ny år (: Det va sjuukt kul!



Först kom Ida till mig och vi bakade Kopiec Kreta! Fett gott!
Sedan kollade vi på film och jag packade mina saker eftersom jag skulle övernatta hos Ida. På kvällen käkade vi middag och Ashley kom till oss vid klockan 9. Vi gick till mig igen och käkade kakor & skrek & skratta & dansa tog foto o allt möjligt :D



Haha japp, vi orkade inte mer än så xD


Foto på söta Ashley & Ida <3


Haha mongo bild på mig xD
- Alcoholic biiitcch!!!!!!! HAHAHAHHAHAH!
..enligt Ida, hahahhaha bara hon & Ashley som fattar xD!!



Alla tar EGO PICS! HELL YEAH!!


Sen stack vi ut och smällde hahahah xD ( Bilder på fyrverkeri pallar jag faktiskt inte lägga upp :'') Kolla min BDB om ni vill se :) )


00:03 - GOTT NYTT ÅR 2010!!!



Hahaha sedan hoppade alla 3 i Idas säng och värmde oss xD Sen minns jag faktiskt inte vad vi gjorde men vi hade fett kuuuuuuuuul!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0