Snabbt inlägg!

Ett snabbt inlägg här ja. Orkar inte förklara om dagen, helt vanligt förutom att alla fick sån flabbattack i matsalen, fast det va ändå normalt xD De som var onormalt var att jag kom i tid till sklan idag :o T.o.m 20 minuter innan vi skulle börja :o Halleluja! På Spanskan hade vi prov som gick väldigt bra (: Här har ni en låt från Ke$ha som är bra, men videot är ännu bättre ba för Avril Lavigne är med ;) Hehe, nu ska jag dra!

PEACE



Eller vänta :$ Laddar upp också några T-shirts som jag avgudar & vill ha :D Den som härmar mig är en apa!

Lätt finast <3 I.Heart.MJ

Velat ha jätte länge nu ;( JR.Rolling Stones

Haha bara för den är feeett ;)


Kommentarer
Postat av: ida <3

skit fin header <3

2010-01-30 @ 14:02:17
Postat av: kiiingen ;)

ke$has låtar äger :D <3

2010-01-30 @ 20:28:57
Postat av: Martusiaa

tack ida <33



å dajanna.. ja men ej mer än eminems ;))

2010-02-01 @ 18:16:51
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0