Stan med bästa & Västra hamnen med föräldrarna.

Hejsan! Igår var det regn på dagen och sol på kvällen,  men dagen blev ändå lyckad. (:
Vid 1 tiden åkte jag & Ida & Ash till stan. Ida letade & provade bikini, jag letade efter en väska och Ashley köpte en väska haha :D Vi åt på Ben & Jerry's och hade det trevligt ofc (:
Jag tror vi tog mango & blueberry och brownie glass :D!
Mongo bild på Martusia :)
Haha jag tog ego pics tills Ida skulle byta om, och då putta hon ut mig och en halv sekund efter denna bilden gick jag in i dörren ;( HAHA!
Jag kom hem ca kl.6 och var SKIT TRÖTT I BENEN!
På kvällen skulle jag och mina föräldrar till Västra hamnen till Salt&Brygga restaurangen och fira deras bröllopsdag. Jag åt vildsvinkotletter med potatis&morotmos vilket var gott men väldigt lite och jag var skit hungrig. Osså ville jag inte ha dessert.
Västra hamnen <3



När vi kom hem vid halv 10 stack jag till min bästa vän haha <3

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0