Idas födelsedagsfest! :D

Tja! Nu ska jag äntligen berätta om Idas födelsedagsfest som va i lördags. Det kommer vara mycket foto det...
Jag och Ashley kom till Ida och de lockade mitt hår först :$

Sen öppnade Ida presenter och efter de gick vi ut och fotades i hennes trädgård (:
Vi gick vidare till KD:s buskar haha :)
Hoppa! :D
Osså dagens finaste bild, enligt mig :D Man kan tro att denna bilden är till framsidan av Vogue asså :O Love it!
Hahahaha detta kan också räknas som dagens bild xD
Jag & födelsedags gummsan <3
Stack till vår favo plats :)

Haha sen de kom sån hund och la sig bredvid oss, awwii :D

Vi gick vidare och hoppa runt & lekte Twillight, haha därför vi ser helt cp ut om ni fattar (:

Vi gick till mig för en liten stund för hämta mina saker för skulle sova hos Ida den natten (:




Och så fortsatte vi med ninja :D








Ashley (:



Marta (:



Ida haha :D


Catwalk på väg hem (:


Hemma hos Ida åt vi skit god middag och sen kladdkaka med vaniljsås och jordgubbar! :D



Haha I told ya det blir många foto :$
I alla fall över rolig dag! Som SKA göras om! :D
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0