Skolavslutningen åk.8!

OMG nej! Måste lägga upp bilder från skolavslutningen innan jag blir tokig! Haha måste få det gjort annars kommer jag aldrig hinna med det! Skolavslutningen va lixom för mer än en vecka sedan :$ I alla fall, här kommer alla bilder. Ni som följer min BDB har nog redan sett bilderna :P

Först samlades vi i klassrummet.

Jag & Ida!

Ove, en av våra mentorer. Han ska kanske sluta tills vi börjar 9:an så vi vet inte om vi kommer att ses mera :( Men hoppas han stannar!


Lennart, vår andra mentor!


Robin & Sandra & andra i klassen!


Sen gick alla till gympasalen.

Kören & Chris!

Linus & folket!

9:orna går ut!


Osså träffades vi i klassrummet igen för att få våra betyg.



Jacob & Chris!


Jag frågade Ove om vi kunde ta foto i helklass och det fick vi! :D

E8 <3










Sen sa vi hejdå!




Och gick ut till rasthallen för att fotas (:

Jag & tjejerna!






Jacob <3 Alex!



Diellzas & Alex bröllopsfoto!


Jagfuckface & världensbästaDaniel!


Sista foto med vår SV och ENG lärare Anna som ska flytta till Singapore ;(


Idisz & Martusia & Dijee <3


PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0